Senasome evet araştırdım 😅 bana kalırsa bu doğal bir süreç ve hiçbir şey kullanmadan bunun kendi kendine geçmesini beklememiz gerekiyor. Bebişlerimize zaman tanımamız gerekiyor. Ama ne yazıkki çok ağlıyorlar, zorlanıyoruz ve dayanamıyoruz. Dediğim gibi kimyon çayını da denedim ama benim bebeğimde bir etki görmediğimi düşündüğüm için ve de okuduklarından sonra ısrar etmedim. Etki görseydim muhtemelen arada veriyor olurdum. damlalar da aynı şekilde. Ama ben henüz hiçbir şeyin faydasını görmedim. Damlaların güzellemesini yapmıyorum burada. Yanlış anlaşılmasın.