Yasemn888 Merhaba oğlum pazartesi günü 9 aylık oldu o gün bexero ikinci dozunu oldu iki gün sonrasında kızamık aşısı yaptılar Ama benim aşı yapildiktan sonra haberim oldu aralarında 28 gün olmalı diyorlar böyle yaptıran oldu mu bir sirun olur mu
Kdm Yasemn888 1 ay ara olması lazım biz 9. Ay kızamık olduğumuz için menenjiti 10. Aya ertelemişti doktorumuz sağlık ocağındaki hemşire uyarmadı mı sizi hiç
yusros1350 Yasemn888 henüz yaptırmadım ama gelecek ay benzer durumu yaşayacağım için sağlık ocagındaki bebek hemşiresine sordum bir gün arayla yaparız bir şey olmaz demişti bana
Merve1994Baris Bizim hep aşısı olmadığı ayına koydu doktorumuz ağır gelmesin diye hemşiresi de muhakkak dikkat etti 28 gün koydu arasına inşallah bişey olmaz korkmayın belkide ağır gelmesin diye öyle diyorlardir