atlasmom27 Kızlar bebişimin dişi patladı 2 gün önce şimdide diğer ağrıyor sanırım ne önerirsiniz ne iyi gelir çocuğum ağlıyor sürekli. Doktora git diyenler olacak muhtemelen ama randevumuz haftaya maalesef
shibalba atlasmom27 4 ay 25 günlükken ilk diş 8 aylık 8 diş 4 ay uykusuzluk vs vs dıyebileceğim bir şey yok maalesef Zeytinyağı karanfil,tetagil önerilenler arasında
Birbahargunu Ay ne güzel bizimki de erken çıkar inşallah ara ara dişten krize giriyor 4 ay 9 günlük ben zeytinyağında karanfil beklettim sürüyorum rahatlıyor bir kez de tetagil verdim çok ağlıyordu o gün mecbur verdim tetagil mucize gibi hemen rahatlatti
atlasmom27 Birbahargunu ya ben doktora sormadan karanfil ve zeytinyağını yapmak istemedim nasıl yapılıyor. İnşallah sizin bebişin dişleride çabuk gelirr
Birbahargunu atlasmom27 doğal zeytinyağının içine 5 6 karanfil attım buzdolabında beklettim ağzını kapatıp ama kimisi de ezerek koyuyor sanırım etrafa sordum 6 aydan önce en güvenilir yöntem bu yine
Benoyleuygungordum__ atlasmom27 bugün tetegil aldım deneyeceğim 4 ay 22 gunluguz aşırı kaşıntı var ama henüz gelen giden yok bakalım😂
umaygunay Eczaneden diş için doğal jel var alabilirsiniz alt üst sürersiniz doğal olduğu için sorun olmaz pek.