zynpdyg Kızlar normal öğününü veriyorum kızımın her zamanki gibi besleniyor ama bu ara çok az çiş yapıyor anlamadım günde bir ya da iki defa kaka yapıyor ama idrar bezini doldurmuyor bile çok az değiştirmeye başladım bezini bu durumu normal mi acaba
Sevval2301 zynpdyg kaç aylık cnm ? Benim kızım 9 aylık son bir haftadır bende fark ettim doğduğundan eminim çok şükür ama hastaydı diye su hiç içmedi normalde çok içerdi iki gündür iyilestik su içmeye başladı cisi de normale döndü çok terliyor birde büyük ihtimal öyle atiyor tam hereket zamanlarına geçiş çünkü bir sn durmuyor
zynpdyg Beyzaveduru Bilmiyordum sıcaktan olduğunu içim rahatladı hep kontrol ediyorum çünkü azaldı çiş sayısı
zynpdyg Sevval2301 yedi buçuk aylık kızım dediğiniz gibi bu ara çok hareketli havalarda sıcak olunca çok terliyor
Sevval2301 zynpdyg kaşıkla icirin biberon istemiyorsa ben kızıma öyle yapıyorum anne sütü aldığı için biberona alsimadi çok az içiyor biberondan kaşıkla veriyorum
beyazkrizantem Benim bebisimde 7 aylık 10 gündür cisi azaldı çok ağzından su akıyor ve terliyor. Su içmiyor. Emzirme sayımız da günde 3 e düştü
zynpdyg beyazkrizantem aynen benim kızımda öğünlerini yiyor içiyor ama mamayı içince dibinde biraz bırakıyor içmek istemiyor
beyazkrizantem Postu açmanız iyi olmuş Dr a mi gitsem.diye düşünüyordum. Deneknki süreç bu şekilde oluyor. İlk bebeğim bende tecrubesizim
zynpdyg beyazkrizantem aynen benimde ilk çocuğum tecrübesizim ben de o yüzden sormak istedim tedirgin oldum az çiş yaptığı için ama aldığım cevaplardan dolayı içim daha da rahatladı 🌸