Hndsmom Gurbette yapayalnız 10 aylık kızıyla gününü geçiren bir kadınım. Gazlı bir dönem geçirdik ve şu an çok hareketli hep takip ediyorum. Üstelik sık tutan migrenim var o gün migrenim tuttuysa eyvah diyorum yani. O yüzden ilerleyen zamanlarda bile kardeş olsun hiç istemiyorum. Geçenlerde biri bana bunun için “bencilsin” dedi. Ama kendi çocuklarına akşama kadar Kv bakıyor , kendisi yatmadan yatmaya görüyor. Üstelik ne gazlı bir bebeklermiş ne de dişleri zor çıkmış. Sizce tek çocuk iyi midir yoksa kardeş şart mı?
PamukPrensesannesii Hndsmom Bende sizin gibi gurbette kolik bir çocuk büyüttüm. 9 ay sürdü gaz sancıları alerji şüphesi vardı. Şuan 21 aylık hala çok zor uykuları vs düzensiz bir çocuk. Ve sizinle aynı fikirdeyim. Kızım ilkokula başlayana kadar kardeş düşünmüyorum. Bence bencillik değil tam tersi böylesi daha iyi olur. Hem sevgisi bölünmüş gibi hissediyorum ben diğer türlü 🥺
Betelgeuse_ Hndsmom bencillikle hiç alakasi yok bence. Tamamen tercih meselesi, herkesin hayat koşulları bir değil. Isteyeni de istemeyeni de yadirgamamak lazım. Ben şahsen isterim oğluma bir kardeş ama başka çocuk düşünmeyeni de yadirgamam
Simsimy Hndsmom Ben iki abiyle büyüdüm, eşim tek çocuk. Ben ikinci bir çocuğa daha sıcak bakıyorum ama eşim asla mantığında. Bilemiyorum ne olacak :)
Deletedmom_112 Bu konuda kimin ne dediği değil senin ve eşinin ortak kararı önemli, biz kızımızın bir kardeşi olsun istedik, bize göre gerekliydi, kızım 26 aylık oğlum 9 aylık şimdiden çok güzel 2 arkadaş oldular.
delirmeceler Hndsmom benim ikizlerim var tek çocuk olsaydı 2.ciyi yapmazdım kardeşi gibi olacak kuzenleri var iyi bir eğitim almaları için şimdiden birikim yapıyorum ablamda tek çocukta bıraktı erkek kardeşimde kuzenlerimde devir zor bir devir hayırlı evlat sağlıklı ve mutlu olsunlar ve bunun adı bencillik değil
GezginPaNDa Çok çocuk daha iyi desek bile şahsen benim ruh sağlığım ikinci çocuğu kaldırmaya müsait değil Sağlıksız bir anne nasıl mutlu çocuklar yetistirebilir
ezoanne Hndsmom ya şu haddi nereden buluyorlar sizle nasıl böyle konuşabiliyorlar inanamıyorum cidden
hepayni13 1 yaşına girecek oğlum var ve bende gurbetteyim çok zor Bi bebek değil ama yine de en az 3 sene daha bebek dusunmuyriuz bana da yazık canım.
sezer2022 Hndsmom Kv bakıyor , kendisi yatmadan yatmaya görüyor Ablam var ve kardeş mükemmel bi şey ama ben arkadaşının tam tersiyim,, kaynanam baktığı için kardeş düşünmüyorum ev hanımı olsam isterdim 🥰
atlasmom27 Şuan 4 buçuk aylık bebeğim var ilerde bir tane daha isterim. Benim bir kardeşim yok keşke olsaydı babamı kaybettim tek başıma kaldım bir kardeşim olsaydı birbirimize iyi gelirdik diye düşünüyorum
Sevnurr Hndsmom Benim de ailem farklı şehirde oğlum 5 buçuk yaşında bebeğim 3 aylık oldu. Arada biraz yaş farkı olması gerektiğini düşünüyorum çünkü şu an benim arkadaşım gibi ve bir şeyleri kavrayacak yaşta kendiyle alakalı işleri yapabiliyor. Yani sizin ki daha 10 aylık çok küçük kardeş için erken bence. Kişiden kişiye değişir ama ben 2 çocuk taraftarıyım evet belki onlarda ilerde farklı şehirler de olacak ama en azından manevi de olsa destek olacaklar birbirlerine bi dertleri olsa arayacaklar daha türlü türlü şeyler şu an ufak bi şey olsa kardeşlerimi arıyorum hergün konuşuyoruz hepsiyle Allah eksiklerini görmesin
endoplazmikretikulumiste Hndsmom tabiki şart değil , hele de bu ekonomik durumlarda kimse yapmam zorunda değil , kimsenin bir kardeşi olmak zorunda deil benim kardeşlerim var ama birbirimize bir yararımız yok zararımızda yok kuzen ve arkadaşlarıyla zaman geçirir ilerde , eşimde tek çocuk gayet rahat
tatlibiranneo Hndsmom Bence bu konuda herkesin görüşü çok farklı 😊 Bende gurbetteki esim asker uzun görevlere gidiyordu o dönem ve çok zorlandım ama sırf gurbette olduğumuz için 2. Yi istedim hamileyim oğlumu yalnız büyütmek istemiyorum kardeş duygusunu tatsin istiyorum bana sorarsan sart 😊
Elsnazan Hndsmom Ay bende düşünmüyorum piskolojim kaldırmaz herhalde tek başına desteksiz bakmak o kadar zor ki 🥲kimse kimsenin halinden anlamaz hem kime ne ya o kişi mi maddi madeni destek olcak boşverin kimseyi takmayın önemli olan sizin düşünceniz ..