instauser Kızlar bebeğim uyumuyor sabah 7’den beri bu saat oldu sadece 1,5 saat uyudu. gece bölük bölük toplqsan 4 saat anca uyumuştur. Ne yapacağım. Başına gelen var mı? Yardıma ihtiyacım var. 🥹
ekici66 instauser nazar değmişde olabir nazar duası açabilirsiniz kndiniz dua bılıyorsanız okuyupta ufluyebılırsiniz
smy17 instauser gazı olabilir gaz masajları yapın isterseniz ılık duş aldırabilirsiniz. Genelde o aylarda gaz sıkıntısından uyumuyor bebişler
Setenay10 instauser ne yazıkki bizimde öyleydi gazı vardır muhtemelen. 2 aylık olunca biraz düzeldi sabır 🤷🏼♀️
seizetheday instauser ağlıyor huzursuz mu yani yoksa öyle mi uyumuyor 26 günlük bebek için çok az uykusu karnının doyduğundan emin misin gaz sancısı çekiyor olabilir mi probiyotik ve gaz damlası kullanıyor musun
instauser seizetheday kucağımda ağlamıyor ama yatırınca ağlıyor. karnı doyuyor gazını da çıkarıyorum ama nedenini bir türlü çözemedim. Doktora götüreceğim böyle giderse.
annecibebe instauser 35 günlük bebeğim benimde öyle sanırım kokumuzu seviyorlar kucak istiyorlar benimki yatağında ağlıyor kucağaa alınca susuyor .
Setenay10 instauser kullandım ama bizde kabız yaptı ağlama sorunu çok yoktu ondan bıraktım uyku sorunu vardı. Birde bizim ağladığı dönemde biz gaz sandık ama gece birden ateşlendi ve idrar yolu enfeksiyonu olmuş meğer belkide ona ağlıyordu canı yandığı için .
annecibebe instauser Ben yatağa yatırıp yanına yatarak çözümü buldum yanına yatıp öperek varlığımı hissettirdim öyle uyuyor ağladıkça tekrar öpüyorum burdayım diye konuşuyorum. Birde yüzüstü yatırıyorum gündüzleri bazen o zaman da uyuyor .şuan uyanığız o ayrı mesele 😅😅
sahsenemkaya instauser Benim cocugumda bu şekilde gazından dolayıdır ama kirkindan sonra gece uykularımiz şekillenecek başladı ve bu dönemlerde en çok bize ihtiyac duyuyorlar sabret annesi 😊 zaman su misali akıp gidiyor biz 2 aylik olduk bile
instauser sahsenemkaya kesin gaz sancısı artık bu akşam emin oldum. Dur duraksız ağladı. Bu günler geçecek ama çok zormuş😞