Kızlar merhaba. Daha önce de bununla ilgili bi post paylaşmıştım. Kızım 12 ay 27 günlük. Uzun süre tv maruz kaldı. Şimdi bu durumu düzeltmeye çalışıyorum. Baybay, alkış, tel sarar gibi şeyler yapmıyor. Göz teması çok güzel, sık sık güler. Ama maalesef odaklanma sorunu var. Bu durumu yaşayan anneler oldu mu? Nasıl çözüm buldunuz? Ne kadar sürede düzeldi? Lütfen yargılamadan yorum yapın, kimse çocuğunun kötü olmasını istemez. Bilinçsiz davrandım, vicdan azabını da çekiyorum.