Zengo Kizlar benim.bebegim.emziruorum 15 dakika duruyor pat yatiyo.2 saat.sonra kalkiyo yiyo.yine 15 dakika duruyo yine yatiyo gece uykusuna 8de yatiyor 12 de kalkiyor sonra sabah 5 te.herkes yakiniyo ya uyumuo diye korkuyom bisey mi var
Atesmomm Zengo Maşallah nazar degmesın bizimkiler halay cekıyo gün boyu birşey yoktur sanmıyorum kılosu iyimi
Alyalina3 Zengo ay benimde öyleydi ya cok güzeldi gece aman aman uyumazdı ama gündüzleri akşama kadar uyurdu ben bütün işlerimi yapardım yer içer yatardı ama şimdi 3 aylık ve keşfetmeye calişiyor etrafı o yüzden uyanık kalma süresi 1.5 2 saat olmaya başladı
seizetheday Zengo maşallah nazar değmesin bizimki de yatıyordu şuan 3 aylık olduk 2 3 saat geceleri bi krizi tutuyor onun dışında bizimki de yatıyor yatsın ne güzel huysuz bebek çok zor oğlumda gece gündüz gram uyuyamazdım bir de böyle bebekler sonradan huysuz oluyor hayırlısı diyelim
selin1724 Ya bu annelik çok değişik bir şey 😂 uyusa neden bu kadar uyuyor deriz uymasa neden bu çocuk uyumuyor deriz . Bende senin gibiyim. Rahat demek ki ağrısı sızısı tok karnı kaka çiş durumu iyiyseler bence de bi sıkıntı yoktur
Zengo mutlukoala 😀😀😀10 aylik oldu simdi sen yazinca gordum kahkaha attim bacim tadini cikar isini gucunu yap.film izle sus ve otur😀dun gece 12 de uyudu gunduz 0 uyku bugun gece 1 de uyudu supurgeyi calsitirdim oyle uyudu korkma yada kork uykusuz gecelee seni beklyo