Ebruk42 Nhrnhr emzirdigim aylar degistiriyordum nasil olsa kucagima aliyorum diye sonra sutum gelmedigi icin bir de gece uyumadigi icin ben de uykusuz kaliyorum o uyurken uyuyorum gunduz degistirmiyorum bu yuzden uyurken kaka da yapmiyor
Gamzeciks Nhrnhr ilk doğduğu zamanlar değiştiriyordum. Zaten 2 saatte bir emzirmek için uyandırıyordum. 5buçuk aylık. Artık değiştirmiyorum. Sabah uyanınca ilk işi kaka yapmak oluyor o zaman değişitiriyoruz uyanınca 😂
momsss Nhrnhr Canım uyutmadan önce altını değiştirip yediriyorum. Sabaha kadar aynı bezle kalıyor prima premium care kullanıyorum bu arada. Uykusu bölününce bi daha uyumuyor sabah kalktığında da taşma vs olmamış oluyor :)
Tontisimm Doğduğundan beri eğer kaka yapmadıysa tabi değiştirmedim.. gece bezini bağlayıp pişik kremini sürerim sabah açarım.
Sakura-chan Nhrnhr değiştirmiyorum ama . Ama ilk 6 ayda değiştirdim. Sırf sıvı aldığı zaman çok çiş yapıyorlar. Ek gıdaya geçtikten sonra çişi azalınca değiştirmemeye başladım
Guel_ Nhrnhr degistirmiyorum kaka falan olmadi sürece uyaniyo yoksa uyumuyo geri poposi kuru kaliyo zaten pisik falan olmadi hic
Misskokulum Nhrnhr ilk zamanlar değiştiriyordum sabaha karşı ama uykusu bölünüyordu o yüzden kestim gece bez değişimini sleepy kullanıyorum hiç sızıntı yapmıyor
Elifileela Nhrnhr bende prima kullaniyorum ama bazen bezin doldugunu hissedersem uykusu bolunmesin diye islak mendil kullanmadan degistiriyorum .
Sevdaaa Nhrnhr ben degistirmiyorum canım prima kullanıyorum gece 12 de takiyorum sabaha kadar duruyor tabi büyüğünü yapmadığı sürece
Gggw Nhrnhr değiştirmiyorum sadece kaka olunca . Nasıl alılırsa öyle gider . Ben ilk oğlumda da öyle yaptım şimdi ikinci oğlum 1 aylık ondada öyle yapıyorum. Bir sıkıntısını görmedim
ZeynepinAnnesi19 Nhrnhr ben değişmiyorum kaka yapmadı sürece saat 11 de değişiyorum bide sabah 7 de bi sıkıntı olmadı hiç