Bebegım İlk sünnet olduğunda hiçbir sıkıntı yoktu kontrolleri normaldi İki ay sonra pipinin ucu gözükmemeye başladı doktora gittik normal dendi daha sonra pipisi artık ortaya çıkmaya başladı fakat deri Altında beyaz yağ bir tabaka oluşmuştu temizledim çıktı fakat tekrar pipi içeriye girdi doktorlar normal diyor bu durumu yaşayan var mı