Asyakus123 Merhaba kızlar 3 yaşındaki kızımın genital bölgesinde tüylenme yani kıllanöa başlamış çok sarı da değil öyle siyhata değil acaba ne ypmam lazım
ilkanneligim1 Asyakus123 karınca yuvası yağı mi ne varmış onu suruyolarmis eskiler babaannem anlatirdi genital bolgesind bacaklarına falan sürmüş küçükken bir tane bile tüyü yoktu
Themom_ Asyakus123 Doktora gidin hormonlarına bakılıyor benim bebeğimde de oldu ama sudocrem kaynaklıydı geçti erkek tipi tüylenme olmadığı sürece problem yok demişti doktorumuz bize sonra da döküldü zaten kendiliğinden
efekoca ilkanneligim1 tüylenme ergenlik zamanı olur bu ters bir durum karınca yağı falan da eskiden vücuda sürülürmüş yuvasından bulup o da vücutta zaten bir tüylenme yokken
hilalolo Themom_ uzun zaman olmuş ama belki cevap verirsiniz sudocrem bende çok kullanıyorum ve tüylenme oldu o yapabilir mi yerine siz ne kullandınız pişik önlemek için acaba
Themom_ Asyakus123 Benim kızıma sudocrem yapmıştı sadece 1 hafta kullanmıstım oda mustelamız bittiği icin kesince tüylenmede durdu sonra döküldü