Bebeğim 9 aylık 2-3 gündür ne verdiysem püskürtüyor ağzını kitliyor. Sabah menemen yaptım yemedi. uyudu 1 saat sonra uyandı. Pankek yaptım yemedi. Öğleden sonra tarhana çorbası verdim o da aynı şekilde. Biraz ara verdim 1 saat kadar. Tavuk suyuna havuç patates yaptım onu da püskürttü ağzını kitlesi yemedi. Az biraz yoğurdu istekle yedi. Gerçekten öyle yaptıkça o kadar çok sinirlendim ki ağzını açıp zorla kaşığı sokmak istedim. Yani niye böyle yapıyor anlamıyorum. Yemek istemiyor. Bende haliyle bir anne olarak üzülüyorum. En son güç bela zorla yedim ağlaya ağlaya. Böyle yapmak istemiyordum ama mecbur zorla vermek zorunda kaldım. 😢😢😢Başına gelen aynı durumda olan anneler önerilerinizi bekliyorum