11 aylık bebeğim uyurken yataktan düştü hemen acile gittik burnunun üstüne düşmüş ve sadece burnunda ezilme vardı röntgen çektiler bu sırada olaydan 4 saat sonra fışkırarak kustu panikleyip hastaneye tekrar gittim bilinç kaybı olmadığını bir şey olmadığını söylediler daha sonra aradan 4 5 saat geçince mama içerken tekrar birden fışkırarak kustu ve ateşi vardı tekrar farklı bir acile gittim kakasını sordular ishal olduğunu diş çıkardığını söyleyince dişten olabilir ancak genede tomografi çekmeden anlayamayız dediler ve çektirdik herhangi bir şey çıkmadı iyi bir şey yok dediler ancak bi 6 saat sonra falan tekrar fışkırarak kustu ateşi olduğu için de calpol veriyorum tam 24 saat oldu ancak bu süre içinde 3 kere fışkırarak kustu başka bir belirti yok ama çok endişeliyim tomografi çekilmesine rağmen görülmeyen bir şey olabilir mi lütfen bir tavsiye verin çok endişeliyim