Annesi23 bizde de ateş 37 oldu dediğiniz gibi bir yeri ağrıyor gibi bir anda ağlamaya başlıyor aşıyı ilk yaptırdığımız gün sarı renk ishaldi. Bir gün sonrasu yapmadı bugün 3. Gün aynı şekilde 2 kere yaptı. Bizimki uyudu hep ama uyku arasında ağladı sürekli can çeker gibi