Merhaba kızlar 20 günlük oğlum anne sütüm maalesef çok çok az hatta bir göğsümden süt gelmiyor sezeryan olduğum içinde 4 gün sonra sütüm geldiği için doğduğu günden beri mama veriyorum ilk haftalar 30 ml veriyordum ama doymuyordu şuan 60 verdim ama hala doymuyor ne kadar vermeliyim emziriyorum ama maalesef sütüm yok denecek kadar az