Elif3888 Kizlar saat 13:20 bu saate kadar bebegim hep kivisladi kucuk kucuk boyle oyle tekme filan atmadi cok kucuk hareketleri var korkuyorum boyle degldi sizce gideyimmi nst'ye yoksa 1 kac saat daha bekleyimmi 33 haftalik hamileym buarada
Bmaidil12 Elif3888 dün yoruldun mu eğer yorulduysan bebekte yorgundur ve uyuyodur ama riskli durumun varsa tabikide doktoruna git kontrol etsin şakaya gelmez sen daha iyi bilirsin bunu sorman yersiz
Songul_hamza Elif3888 canım egr ki erken doğum riskin falan varsa GT yoksa şekerli şeyler ye su iç sol tarafa uzan oyna bebisinle ama büyüdüğü için hareketleri azalması normal ama yinede için rahat etsin istyrsan nst ye girebilirsjn