Henüz 2 aylığız. Bebeğimin kilo alımı çok az diye mamaya başladık ama bebeğim 1 aylıkken sütüm 60-70 cc çıkarken şimdi 30 cc anca çıkıyor sütüm. Akşamları sağınca bir iki damla geliyor sütüm bitmiş oluyor. Birkaç hafta önce sütüm az diye üzülürken şimdi iyice gitmek üzere, incir, yumurta, kuruyemiş yiyorum bol su içiyorum, fırsat oldukça uyumaya çalışıyorum ama artar mı bilmiyorum. Böyle olupta sütünü arttıran var mı. Bugün kontrolde bebeğim çok güzel kilo almış bir yandan da emzirdiğim için doktora acaba sütüm bu hafta etki etmiş olabilir mi dedim dalga geçti benimle evet evet senin sütünden o kilolar dedi anlamadım ciddi mi yüzüne baktım bu sefer güldü senden değil o mamadan mamadan dedi uslubu ve dalga geçmesi çok canımı sıktı belli etmiyim ne yapacağımı şaşırdım ağlayasım geldi. Kimseyle dertleşemiyorum bebeğim çok şükür sağlıklı ama zor bir bebek 1 ay meme tutmadı danışmanlık aldık 1 aydır da yeni yeni tutmaya başladı derken çok üzülüyorum.