Duydunuz mu yada yapan varmi 4 aylik olduk simdiye kadar zar zor emzirdim ama 2 gundur kesinlikle emmek istemiyor gogsume yatinca kiyameti kopariyot zaten 4 aydir da istahla emmek istemedi uyurken ayakta gezerken oyle emzirdim mama veriyorum arada kendimi sagip veriyorum ama mamayida istahla icmiyor haliyle ayda 200 300 gr ancak aliyor cok arastirdim mamayi pirinci haslayip onun suyuyla yapan cokmus iyi kilo aldiriyormus tok tutuyormus günlerdir acmi tokmu ac uyudu diye diye kendimi yedim anneme sordum bizlerde eskiden oyle yapardik bi dene dedim hakkaten tadini cok sevdi çırpınıyor biberonu gorunce