sadu1990 güzel Annelerim acil yardım edin nolur 😔 2 haftalık bebeğim var ve sabahtan beri kendini sıka sıka domates gibi kızarıp duruyor muhtemelen kakasını yapamıyor ve ağlıyor karnı da aç değil 😔 bu durumda ne iyi gelir ne yapabilirim acil yardım nolur 🙏🏻
Tugceeeee12345 sadu1990 15 günü geçtiyse damla takviyesini tavsiye ederim benim oğlumda sizinki gibiydi SAb simplex ve biogaia kullandım ama düzenli kullanacaksınız her gün aynı saatlerde yine gazlı ama eskisi gibi değil kaka sorunu hala bazen oluyor eskisinden daha az sancılı geçiyor tavsiye ederim
Bahar1425 sadu1990 maalesef 3 aya kadar bu durumlara sabır göstermelisin. Biz 3 aylık olduk yavaş yavaş atlatıyoruz. Çok şükür. Kaka yapamıyorduk kakası İçin kulak pamuğu ile zeytin yağı uyarı ver poposuna elinle poposuna masaj yap canım. Ben 2 ay neler çektim. Fitiller hastaneler ayaklarına sıcak koy 2 çorap giydir karnına masaj yapma yanlış yaptığımız hareketler daha çok gaz yapıyor. Bir de her damla her bebeğe olmuyor ben her damlayı kullandım sadece biogaia iyi geldi. Diğerleri daha çok gaz yaptı ama 15 gün de anca etkisini gösteriyor damlalar aynı saatte akşam ver 9.10 gibi
Bahar1425 sadu1990 bu arada sen de kimyon ve Rezene iç günde 3 bardak. Her bitki çayı da bebeğe iyi gelmiyor onu da takip etmen gerekir canım. Ne iyi geliyor Çünki sütten ona geçiyor. Ben bir de kendim gasicon damla kullanıyorum instagramdan aldım kendim içiyorum gaz damlası o çok iyi geldi yediklerin gaz yapmıyor
Okyanusolmak sadu1990 daha çok küçük. Henüz pek belli olmaması lazım 🙄 gaz yapan şeyler yemeyin. Kuruyemiş bulgur mercimek karnahabar falan
Sumeyye011 sadu1990 benım kızım da aynı canım ben bitkisel şurup kullanyrm nurse diye bi sürüp sanrm bıde bıogaıa bağırsak düzenleyici cok memnunum cocugum kıp kırmızı kalıyprdu kaka yapamıyordu ama şimdi bi nebzede olsa duzeldı
Tugceeeee12345 sadu1990 biogaia probiyotik onu günde 1 defa 5 damla aynı saatte ver sab simplex de günde 3 defa veriyorum ben yani sabah 10 da akşam üstü 7 de ve gece 12 yada 1 de bu düzeni bebeğimde sevdi
sadu1990 Sumeyye011 ikisini birden mi kullanıyosun canım ve eczaneden mi alınıyor? Ve 2 haftalık daha kullanabilirmiyim sence 😔
Sadiyealp Bahar1425 uff vala bende yıldım artik kakasini kendi yapamiyo yapasiya yırtıniyo agliyo falan sap simplex kullniyorum poposuna uyari yapiyorum oyle yapiyo cok zor bisey ya😢😢 keske duzelse kendi yapsa sizin ne zman duzeldi
sadu1990 Bahar1425 çok teşekkür ederim tecrübelerini benimle paylaştığın için canım, bu damlaları hep mi kullanmam gerek yani atıyorum kakasını yaptıktan sonra kesmem mi gerek yoksa devam mı kullanayım onu pek anlamadım
Sumeyye011 sadu1990 yaa Benım kızım 2 aylık canım 1 aydan once verilmiyor diye Biliyorum ama ben bıogaıa 3 4 haftalıkken sanrm verdim sen eczaneyede sorabilirsın
Bahar1425 sadu1990 devamlı kullan 3.4 Ayş kadar. Ben 3 aydın kullanıyorum hala kullanmaya devam ediyorum. Sen sabır göster. Güzelce yemene içmene dikkat et gaz yapacak şeyler yeme kimyon kat her yemeğe. 3 litre su iç kefir içersen günde 3 bardak iç bebek kakasını yapar
Mevaaaaaa sadu1990 canm buyuk ihtimalle gazdir gaz postlarina aciyorum cunku bnmde oyle sadece sunlari yap canm rezeme ve kimyon kaynat ic gunde 3 defa Biogaia eczaneden al her gun 1 defa ayni saatte ver gaz yaptiysa birakma 3 aya kadar ver Karnina cok kuvvet uygulamadan msj yap Poposunun yerine zeytin yagi ile uyari ver insallah yapar allhm gazli bebk annelerine yardm etsin onlar daha sorunlu oluyorlar cunku
sadu1990 Bahar1425 yememe içmeme dikkat ediyorum su da çok tüketiyorum ama işte sakınan göze çöp batıyor illa ki ... şükür düzeldi ama dünden bugüne çok teşekkür ediyorum ♥️
Beyzanurlina sadu1990 az önce bı post açtim rezene çayı ile ilgili kuşum kimyonlı ama rezene süt yapyo kimyonda bebegın gazına iyi geliyomuş gunde 2 3 bardak iç kuzum
Turkanzeyneb Aptamil kabızlık yapıyor hemde gaz sorunu oluyor bende bir buçuk ay aptamil kullandım malesefne çekti yavrumda bende ağlardı birsaat kıpkırmızo olurdu bence öncelik mamanızı değiştirin evolvia gaz ve kabız yapmıyor.Sonra biagoia damla var onu kullan gümde 5 damla ama tavsiyem sabah ilk meme yada mamayı vermeden kullanmanız inanaın bunu bulana kadar birçok damla mama denedim sonunda şükür dedim birde doktorunuza sorarak su verin çünki mama içen anne sütüde içse suya ihtiyaç duyabiliyor bizde sizin gibi mama meme gidiyorduk ama günlük vermemiz gereken mikdarı en son gittiğimiz doktorumuz söyledi en ilk önce evolvia geçtik biagoia verdi onu kullandım bir mikdarda su verince çok şükür artık damla bile kullanmıyoruz kendi yapıyor gazıda kakasınıda
sadu1990 Turkanzeyneb aptamil kızıma dokunmadı şimdiye kadar o konuda çok dikkat ediyorum zaten eğer ôyle bişey olsaydı hemen değiştirirdim ama gayet güzel içiyor ve kabız olmadı ... biraz daha bakıcam eğer bi şikayeti olursa elbette değiştiririm, çok teşekkürler ♥️
nuroykuomer Turkanzeyneb biogaia+sab samplex kullanıyorum düzenli bi şekilde yalnız aptamil mama +süt şeklinde gidiyoruz, evolviaya geçmeyi düşünüyorum, nasıl tadı filan iyi mi gerçekten, yaradı mı bebeğe, gerçi her çocuk farklı olur ama