Sldalpy canım bu konuda fikrim yok ama doktora sorduğumda ve analiz ettim ve gözlemci ve birazda detaycı biriyim doktor bana salgın dedi bende doktora şunu söyledim evet salgın olabilir benim ilk çocuğum ilk çocuğum diye titremiyorum üstüne ama önemsiyorum birinden yada sıfata içen veya bağışıklık ve sindirim sistemi düşük birimden enfeksiyon alabilir mi diye sordum doktora bana şunu söyledi sen zaten cevabını bildiğim bir soru sorma bana dedi yani canım ya birinden enfeksiyon aldı yada şöyle düşün çocuk bu sonuç da Gül gibi fit bir açar bir solar bu süreç esnasında bebeklerimiz bakterilerle tanışmış oluyor evet kötü bir durum ama bir yandan da iyi en azından vücudu bu durumla savaşmayı öğrenecek bi de bu yönden düşün Allahım bütün bebeklere şifa versin senin bebeğini ve benim oğlumu da içinde ayırmasın