lokumtos 3 aylık rutin kontrole 11 gün geç gideceğiz yani bebeğim 3 ay 11 günlük olacak sorun oluyor mu? Doktorumuz izinde. Ve Rota aşısı da aynı şekilde
KuzeyinAnnesi03 lokumtos ben menenjiti 1 yaşından sonra yaptırmayı düşünüyorum doz sayısı daha az oluyor fiyatları çok yüksek çünkü
melosst lokumtos diğer postunuza yazdığım gibi menenjiti dün yaptırdık bexsero aşının adı , biraz ağır bir aşı 🤦🏻♀️ dünden beri çok zor geçiyor
nili1104 Rotayı 3 ay 5 günlükken kontrole gidince sorduk doktor mutlaka bu hafta yaptırın dedi yaptırdık. Bildiğim kadarıyla 3 ay 15 gün son