Arkadaşlar bebeğim 6 hafta 23 günlük haftaya 7 aylık oluyor, şimdiye kadar önce tadım sonra da püre şeklinde çorbalar muhallebiler falan verdim, ama artık biraz daha pütürlü gıdalara geçmek istiyorum ilk nelerle başlamalıyım ? Mesela şehriye çorbası falan ya da çorbalarına pirinç katarak mı pirinçi iyice haşlayıp? Makarna erişte köfte pankek tarzı şeylere ne zaman geçilecek 8. Ayda mı?