K2C2 uydukent, aynen orası sıkıntılıymış bizde öyle duyduk, zaten buralı değilim bizde geçen eylül ayında geldik bizde deprem bölgesindeniz Malatyalıyım sizde yaşadınız galiba depremi? Deprem açısından şöyle burası da deprem açısından riskli olduğu için evleri çok yüksek değil 3 4 katlı çoğu ama sağlam zemin olarak Ataköy, kanlıca tarafları var