Rahatsızlık gibi de değil kakasını uyuyor ben yanındayken yapmıyor sonra saklanıp yapıyor ve hemen oynamaya başlıyor hiç tutmam zaten altında kakasını eğitime de başladım normalde her kaka dediğinde tuvalete oturttum ama acaba lazimlik gibi birsey mi istiyor