Beri_34 pro Max eşim kullanıyor ebatı büyük ve telefon ağır ben pro kullanıyorum hafif ve ideal boyutta genel olarak memnunum şarj problemim yok kasma vs sorunu yaşamıyorum fotoğraf kalitesi ses kalitesine diyecek bir şey yok özellik olarak ikisi de neredeyse aynı diyebilirim ebat olarak farkı var tavsiye ederim artık sizin zevkinize kalmış