Selam kızlar. 1 aylık bebeğim var emziriyorum çok şükür ama göğüs ucun asla geçmiyor ben mi kavratamıyorum diye düşündüm ama yok ucunu emiyor sadece göğüs uçlarım geçmiyor eziyet çekiyorum resmen emzirmektennefret ettim ama yinelese pes etmiyorum çok cnm yanıyor. Napmam gerek. Ebe silikon uç önerdi ama ? Nasıl kavrayacak bu bebiş mememi