arzu343437 bebeğiniz erkekmi? Erkek bebekler daha yapılı oluyor çünkü aynı ayda doğan yiğenim var bebeğimle o kız benimki erkek. O uzun bi süre 4 kullanmıştı ama bizimki kilo aldıkca uzun süre kullanamadım en uzun kullandıgım numara 6 numara. 1 senedir kullanıyorum yaklaşık 2.5 yaşında oğlum. Bide her bezi denedim ben. Baby turco sleepy vs diğer bezlere göre numarası aynı olsada bi tık kücük. Şuan ben bebem naturel soffia tuch yada bimin bezini kullanıyorum onlar daha büyük diğer bezlere göre. Bide bime arada bir 6 numara agu baby geliyor onuda kullanıyorum oda gayet iyi. Bizde hiçbiri pişik yapmadığı için bi bezde takılı kalmadım hangisi uygun olursa onu alıyorum oan