Sssss1515 Merhaba bebeğim 8 aylık ve ateşi düşmedi 38 lerde hep doktor enfeksiyondan şüphelendiği için yazdı bu aylarda kullanan var mı küçük diye endişe ettim ben açıkçası
yuhumgeliy Sssss1515 yani doktor yazınca kullanmanız gerekiyor bize yazdığında kullandık bitesiye kadar
Dogacelik Sssss1515 4-5 gün ateş normal zaten. Ne kadardır ateşi var? Ben bir hafta durumuna bakıp iyileşmezse veriyorum. İlk 2 yaşında verdim. 1 kere kullandık. Ondan önce çok ateşlendi ama calpol dolvenle atlattık.
omerbartu1 Sssss1515 klamoks kullandınız mı acaba bebegim 6 ay 20 günlük bogazında kıxarıklık varmıs enfeksiyon dedi kalıcı ıyılesmesı şcim antibiyotik verdi
Aseldurumom_ Sssss1515 kizim 4 aylikkem mecbur kullandik bizden grip gecmisti üst solunum yolu enfeksiyonu vardi kullandik iki gunde iyilesti daha kullanmadim canim
omerbartu1 Aseldurumom_ bnm oglum 6 aylık 30 hazıranda gittik hastaneye 1 temmuzdan beri kullandım 3. Gün bugun acaba ne zaman ıyilesır ay ates cok inatcı tükendim şu 3 günde. Fitil verıyorum ates ıcın. Klamoks yanında. Bide limonlu corap.
Aseldurumom_ omerbartu1 3 güne bir seyi kalmamisti kizinin canim tez vakitte iyilesir oglusun insAllah
Uras28- Aseldurumom_ teşekkür ederim bende öyle veriyordum normalde ama eczane 1 defa yazmış ilaç üstüne o yüzden sormuştum