aybarssmom_ ben o zamanlar araştırırken bazı bağırsak sorunlarına neden olabilir yazıyordu geç olduğunda ama şuan baktım bir bilgi bulamadım. Doktorların da farklı görüşleri var, ilk 4 ay yapılması gerekir diyorlar, 15 hafta 14 hafta diyorlar. Bilemiyorum ama aşının prospektüsünü okumuştum ben yaptırırken. Yani geç olursa ne olur bilmiyorum şuan 🤷🏻♀️