gncglozclk Yegenım 8 aylık dunden beri duşmeyen atesi var kan ve idrar alındı temiz cıktı doktor gribal salgın demıs serum aldı dun 2 sefer yine aynı 38.6 atesi hep tekrar acile gidiyorlar 6. Hastalık gecıriyor olabilir ya 😢😢
Suasli gncglozclk bizim de 8 aylıkken 39larda düşmeyen ateşle gittik yüksek ateşten vücudunda boynunda benekler çıktı dr baktı direkt yatış verdi ilk gece verilen takviyelere rağmen zor düştü ateşi ama bizimki kulak enfeksiyonu idi
ikiekmekaldimevegidiyorum 4-5 gün dirençli ateşten sonra vücutta döküntü olursa öyledir muhtemelen. Geçmiş olsun 💐
gncglozclk ikiekmekaldimevegidiyorum bugun 3 gun oldu dunde 2 kere serum yedi antibiyotik verildi yine dysmuyor ates
nkizilates gncglozclk muhtemelen 6.hastalık bızde gecırdık cok gecmıs olsun cok kotu hastalık boz hep ılık duşlarla dusurttuk
ikiekmekaldimevegidiyorum gncglozclk 4-5 gün sürüyor dirençli ateş serumu genelde havale geçirmesin diye veriyorlar iç ateşi bir nevi sulamak için
nkizilates Egemenimmmm valla bizim 5 6 gün sürdü son gün ateş aralıkları baya azalmıştı. Ve ardından bütün vücudu kıpkırmızı beneklerle doluydu