TMU ( Transkranial manyetik stimulasyon ) yani BEYNİ Sıfırlamak. Amerikan Gıda ve ilaç dairesi ( FDA) onaylamış ve Türkiye de yapıyorlarmış. Nerede sorun hissetmiyorsan beynin o damarına sinyal gönderip sıfırlıyorlarmış. Ben geçmişimi unutmak istiyorum mesela. Bunu yapıyorlar seans olarak. Ama suan ki fonksiyonları mı kaybederim diye açıkçası yaptırmaya çekiniyorum. Yaptıran var mı ? Ya da siz yaptırır mıydınız ?