Kızlar bende sosyal medyada gördüm açıkçası inanamadim bir ademoğlu nasıl bu şekilde bir isw kalkışır bilmezmi ki rabbimden başka ilah yoktur yaptıklarınin bedelini nasıl ödeyecekler Allah hidayet versin inşallah çok kotu ya rabbim sasirtmasin kimseyi