Merhaba anneler, oğlumda 7 aylıkken az çiş yaptığı için kontrole götürdüm ve sol böbrekte 7mm büyüme vardı. Doktorumuz sınırın altında kontrol edelim 2 ay sonra dedi. Şimdi 9 aylık bugünkü kontrolde böbreğin 15mm olduğu ortaya çıktı. Az çiş yapması dışında başka bir belirtisi yok. Nefrolojiye sevk etti. Tecrübeli anneler, süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz? Bu arada oğlum 3 aylıkken sünnet oldu.