Cileklipastam demir damlasi bize iceriginden dolayi newvit baslatti, leke kalmasin diye demir damlasinin arkasindan bol bol su verin diye tavsiye etmisti. Bide esimle biz surekli su iceriz hatta benim bardagimda pipet vardir. Kizim bizden gore gore ogrendi acikcasi. Hala daha su icecek olan kim olursa olsun ona musallat olur once kendisi icer😀 simdilerde eli kolu uzadi, sebile yetisebiliyo diye bizim bardaklarimiza kendi suluguna su doldurabildigi icin cok mutlu😊