gggb bebeklik döneminden itibaren sürekli kitap okudum, sürekli konuştum, şarkılar söyledim TV den Spotify hep acikti ve siyah ekranda duruyordu bir süre sonra ses bombası aldım TVyi görünce ekranı aç dediği için.
Favorilerimiz subadap çocuk, kirpi piki, niloya şarkıları, birde klasik çocuk şarkılarının olduğu listeler(ceviz adam,patates adam vb)
Kitap olarak Indigo yayınlarını seviyorum, iş Bankası yayınları güzel,yükselen zeka yayinevinin kitaplarını seviyoruz,soru cevap için büyük sorular kitabım çok iyi.
Onun dışında her yaptığım işi anlattım her seferinde sorular sordum. Sadece kitap okumuyorum kitap içinde sorular soruyorum mesela “ momonun en sevdiği yiyecek çikolatalı pastaydi” okuduktan sonra ayliz senin en sevdiğin yiyecek ne?
“ Mimir son sihirli biyigini verdi ve dilediğin herşey gerçek olur dedi” ayliz sen Ayşe’nin yerinde olsaydın ne dilerdin? İstediğin herhangi birşey?