klbk56 merhaba size geri dönüş yapmak istedim tatmadan bebeğime versem sanırım zehirlenirdi üzerinde yazan gibi 24 saat bekledim 24 saatte buz dolabında beklettim bugün bir kavanozu açtım görüntü olarak bir değişiklik yoktu ilk defa kullanınca tatmadan vermek istemedim tadına bakmamla şoka girdim çünkü o kadar acı bozuk süt tadı vardı ki anlatamam denerseniz ilk siz tadın veya ilk baş isterseniz az süt ile deneyin çünkü benim bebeğim için mayaladıklarım çöp oldu bütün sütümü aynı tencerede birlikte ısıtmıştım bize normal maya ile mayaladıklarım da sorun yok sadece preobio ile mayaladıklarım bozuk sizde dikkat edin