Bahalp 4,5 aylıkken evde sünnet yaptırdık. Hiç ağlamadı. Lokal uyuşturuldu. İğne ilk girdiğinde ağlayacak gibi oldu sadece. Sünnet bitene kadar hiç sorun yaşamadık. İki saat sonra ağlamaya başladı ve çiş yaparken ağladı o gün hep. iki gün ağrı kesici içirdim. Başka bişey yapmadık. Bezine sürekli zeytinyağı sürdüm yapılmaması için. İki gün sonra banyo yaptırmaya başladık. Sık sık banyo yaptırdık. O şekilde çabuk iyileşirmiş.