Ipek237 biz 2 kere çektirdik. 6 ay ve 9 aylık. İkisinde de çocuğu uyanık teslim ettik. Gaz ile hafif uyutuyorlar. Damar yolu da açmışlardı. İlkinde çocuk kendine gelince bize getirdiler. İkincisinde uyurken getirdiler uyanmasını bekledik. İlkinde maalesef damar yolu açamamışlar damarlarını hep patlatmışlar. kolu falan şişmişti. Çocuğu bana getirdiklerinde iletişime kapalıydı, ağmaktan kendinden geçmişti yavrum. Bu nedenle 2 saatten uzun sürmüştü işlem. İkincisi 1 saat falan sürdü çok güzeldi.