Kizlar kizim 10 aylik nerdeyse ne emekliyor ne tutunup siraliyor anlamdim bu kiz tembelmi acaba
10 aylik 9 bucuk kilo sizce kilolumu oyuzden mi zorlaniyor .Anlamdim gitti . Yere yatmayi sevmiyor oturup oynuyor yatirincada cabuk skliuor kalkmak istiyor biraz once yarim saat yatti yerde bir iki sag sola döndü bir iki yuz ustu döndü ben ilgisini cektim zorla yok sonra hep sirt ustu kaldi donmek bile istemiyo ya biliyo aslinda donmeyi de ama niye boyle oldu anlamdim gitti ne yapmam lazim bilmiyorum Kızlar ya sizce bi sorun varmidir yani bu bi sıkıntıdan değildir demi . Ne bileyim doktora sordum bisey olmaz dedi emeklemiyor dedim geliştirdi gönderdi🤷♀️🤷♀️🤷♀️