Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük yaklaşık 4. Ayindan beri huysuz huysuzluktan kastım gün içersinde geceleri deliksiz uyur hiç uyanmaz ama sabahları sürekli ağlayan ağlamasa bile mızmızlanır kucakta gezerken hiç bir sorun yok beş dk mamasını yapamaya bırakayım sanki canını acıtıyormuşum gibi ağlamaya başlıyor bunlardan şikayetçi değilim ama nerde yetemiyorum envayi çeşit ilgisini çekecek oyuncağı var biz sürekli konuşup ilgileniyoruz ama sorun ne var mı bizim gibi olanlar 🥹😭