kalim şöyle biz 21 günlükken sarılığı uzadığı için gittik doktorumuz detaylı tahliller istedi sebebini bulmak için idrar kültüründe üreme çıktı ama emin olmak için tekrarladı tahlili 1 aylık kontrolünde sonuçlara tekrar bakınca kültürde üremeyi gördü normalde bize de yatış vermesi gerektiğini söyledi ancak bayram sebebiyle kendi de hastanede olmayacağı laboratuvarda da tahlil tekrarlayıp takip alamayacağı için ve bebeğimde ateş huzursuzluk gibi dıştan herhangi bir semptom olmaması sebebiyle yatış vermedi iğne yazdı 10 gün boyunca her gün hastaneye gidip antibiyotik iğne oldu iğneler bittikten iki gün sonra tekrar idrar tahlili verdik henüz sonucu çıkmadı ama bebeğimin sarılığı geçti muhtemelen temizlenmiştir 😊 bebeğim erkek ve sünnetsiz olduğu için idrarı her seferinde sonda ile aldılar dışarıdan bulaş olmaması için , sizin nasıl durumunuz ne dedi doktorunuz