aleksandralarossa bizimde oyuncağımız var en üst raflara en dağıtabileceklerini koyuyorum alt kısımlarına eğiticileri koyuyorum. Diğer yan taraftaki masasına da ilgisini çok çektiklerini birde bir tane oyuncak alıp salonda oynamasını öğrettim her zaman tek oyuncak alıp getirir onunla oynar oyuncak dolabını çok karıştırmasına izin vermiyorum karıştırma derken hepsini aynı anda yere dökmesinden , hem kafası karmaşa içinde kalıyor hem de farkettim ki kırmaya bozmaya meyilli oluyor barbie almadım hediye gelirse veya kendisi evet ben bunu istiyorum dediğinde düşünüyorum o zaman bu oyuncakları bazanın altına kaldırırım şuan 0-6 12 aya kadar olan oyuncakları kaldırıyorum. Odasını tıklım tıklım doldurmak istemiyorum.