Duru1mom Kızlar selam bebeğim 8 ay 4 günlük. Bir haftadır falan heyecanlandığında özellikle kuş gibi kollarını çırpıyor ama durmadan çırpıyor. Enşelendim ben de. Bebeğimle aynı ayda olan bebeklerinizde var mı bu çırpınma durumu
Duru1mom bikupakahvee okudum şimdi. Çok teşekkür ederim. Aslında otizm diyebilmek için birçok semptom olması gerekiyor ama insan anne olunca endişeleniyor maalesef
bikupakahvee Duru1mom evet canım burda bende dahil bir çok annenin endişe ettiği bir durumdu Dün denk gelmişken bilen birinden bunu öğrenmek çok rahatlattı