Eminem6767 bende 34 haftalık doğurdum iki gün hastanede yattım şükür biz yoğun bakıma alınmadık ama o iki gün ki korkumu anlatamam sana. Rabbim şifaların en güzelini versin bi an önce evladını kucağına al dik dur onun en çok sana ihtiyacı var sen dik dur ki oda senin iyi olduğunu hissetsin. Ben inanıyorum aramızdaki inanılmaz bağdan herşeyi hissediyor o minik kalpler. Tez zamanda oğlunu kucağına aldığın günleri yaşarsın inşallah doya doya öper koklarsın.