Kızlar merhaba uzayan sarılık dolayısıyla tahlil verdik idrar temiz kültür de üreme çıktı (poşetle aldılar) doktor tekrar idrar kültürü istedi yine üreme olursa yatış veririm dedi.sonuc bekliyoruz İnsAllah temiz çıkar dua edin bizede . İdrar yolu enfeksiyonu yaşayan var mı bebeği süreci nasıl işledi