Elistos1 büyük kızıma yaptırıdm çünkü hemşiremize sordum sizce ne düşünüyorsunuz diye.
Eğer sürekli seyahat edip kalabalıksa geziyorsanız yaptırın mülteciler cok fazla ve hastalık yayıyorlar, ama biz evimizdeyiz pek cıkmayoz derseniz gerek yok demişti. Ben yaptırıdm çünkü biz yaz kış sürekli geziyoruz. 2.bebpim suan 4 aylık ona da yaptırıcam 😇