hsrttsc Merhaba oğlumda B12 eksikliği varmış lan tahlili yapıldı bugün doktor dynavit lizinkid-b12 şurubunu verdi ama 4-10 yaş için yazıyor 1 yaş için kulanımını söylemedi eczane de söylemedi kullanan var mı acaba aranızda nasıl kullanıyorsunuz?
tatar59 hsrttsc gıda takviyelerinin hepsinde 4 yaş sonrası bilgisi var. Doktor veriyorsa 4 yaş öncesi kullanabiliyor tabiki
Uykusuzkoala hsrttsc merhaba nasıl gidiyor acaba devam ediyor musunuz? İştahı nasıl büyümesi vs? Doktor bize de yazdı sormak istedim
tatar59 hsrttsc biz kullanmamıştım B12. Ama hepsinde standart 4 yaş ibaresi. Siz doktorunuzun dediğini uygulayin
hsrttsc Uykusuzkoala merhaba biz beraberinde ferrum hausmann şurup da kullanıyoruz demir eksikliği için ilk 10-15 gün pek bir değişiklik olmadı gibi ama şu aralar iştahı eskisine göre daha iyi ara ara yine yemek istemiyor tabi büyüme konusunda da bir 3 ay sonra görmek istedi doktorumuz