canssm Kızlar 33 günlük olduk bugün gazı da var evet ama masaj yapıyorum saatlerce kucağımda geziyoruz ama yok ne yapsam susmuyor yarım saat kucağımda uyuyor bağırarak uyanıyor ne yapacağım :(
yelizerduran canssm kendiniz rezene içebilirsiniz yada kimyon bal macunu veya kimyon suyu da içen varmış onların dışında bol bol okuyun belkide nazar vardır üzerinde 🥹 doktorum çok gaz sancısı olup durmazsa banyo yaptır rahatlatır demişti. Birde probiyotik ve bitkisel bi gaz şurubu kullanıyorum faydalarını gördüm bu saydıklarımın
canssm yelizerduran hangi ilaçları kullanıyorsun bu dediklerini yapıyorum bende bir tek kimyon çayı içmedim onu da bugün içmeye başlayacağım
solakduru Probiyotik ve sab simplex kullandık ama 40 I çıkınca rahatlamaya başladı. Kolik bebek demişlerdi, bebek hareketlenmeye başladıkça geçiyor inanın. Kucağımda uyurdu hep, kendinize rahat alan yapıp o ara sizde uyumayı deneyin