diyela 28 aylık oğlum bianda komşunun kedisnin suyunu içti. Hemen elini ağzını yıkadım ama bişey olurmu napmam lazım şimdi doktora götrmeli miyim. Kedi 3 aylık yavru daha yeni almşlar bi köyde yaşıyormuş öncesnde aşılarıda yok 🤦🏻♀️
kibritci_kiz diyela kedinin ağzı temiz olur diye biliyorum bir şey olacağını sanmıyorum kedi de bir hastalık yoksa
Minel-inannesi diyela kediler temiz hayvanlardir tabiki ama aşısı olmayan icin riske atmayip bi cocuk doktorunuza danisin yinede. Benim evimde kedim kopegim var, kizimla yatar yuvarlanirlar kizimi yalarlar ama asilari tam ikisininde.
Elifdemir1907 Bilgim yok ama bence bir doktora götürülmeli en azından sağlık ocağına 😕 kediler de çok pis hayvanlsr değil ama neticesinde hayvan yani bide asisi yok 😐 bilemedim üstte kalsin
diyela Elifdemir1907 teşekkür ederim veterinere sordm kedi suyu steril olur bişey olmaz dedi ama yinede bi götrsem iyi olur. Aile hekimizde aşırı verimsiz bilemedm napcağmı