gamze9110 Kızlar bebeğim 9 aylık oldu. Benm burnum aktı 2 gun gecti smdi bebeğimin dunden beri burnu akıyo hapsuruyo. Varmı önerisi olan. Baska bişeyi yok
motherthea gamze9110 bolca burnunu açın günde 3-4 kez ateşi yoksa ama basit bir nezleyse düzelir bir kaç güne geçmiş olsun
aileceksaskiniz gamze9110 gece 4e bölünmüş soğan üzerine karanfil batırıp yakın bi yere koyun inanılmaz etkili
aileceksaskiniz gamze9110 burnunun açılmasına daha rahat nefes almasına vesile oluyor yakın zamanda biz de hastalandık sogansiz uyuyamaz olmustu hemen burnu geri tikaniyorsu öncesinde ben de aspire ediyordum tabi ki burnunu